onsdag den 1. april 2009

Post it!!

"Vi vil ikke være afhængige!"

"Lav en robothund og få den til at se lidt lækker ud" - Jens Bromann

"At være blind er at leve i en poetisk verden - Hvis man kan se poesien i det" - Gerhard Kaimer

"Jeg kan høre at i kigger på mig når vi snakker, jeg kan mærke energien" - Søren Høg

"85% af sanseindtryk kommer gennem synet" - Dansk Blindesamfund

"8 ud af 10 blinde er arbejdsløse" - Dansk Blindesamfund

"I den buddhistiske verden er den blinde en ressource" - Søren Høg

"Unge bruger wayfinder til mobilen som GPS" - Jens Bromann

"Der er ikke noget man ikke kan som blind, det tager bare længere tid" - Rune T. Kidde

"Summen af mine sanser er vigtigst for mig" - Søren Høg

"Nuets kraft, bare tanken om, at jeg har mit sengetøj ude til luftning på havebordet og så min sædvanlige Poul Richard rute på 5 kilometer... Så går jeg der med min hund og snakker lidt med Gud" - Søren Høg om lykken.

"Hvis man er meget stor, så er det jo nok fordi man har et skrøbeligt indre at beskytte" - Jens Bromann om at skue hunden på hårene

"At lave en opfattelsesændring eller selvværdsøgning hos handicappede, så vi kommer ud - Vi vil give noget" - Søren Høg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar